Cisco представила нові спеціально розроблені можливості штучного інтелекту (ІІ) Webex, які забезпечують унікальний гібридний досвід.
У сучасному світі підвищуються вимоги з боку найманих працівників до умов роботи та з боку клієнтів до рівня продуктів, який випускають фірми. Тому організації повинні задовольняти як співробітників, так і клієнтів, створюючи в цих умовах реальну цінність.
«Штучний інтелект являє собою наступну еволюцію гібридної роботи, ключ до суттєво покращеної гібридної роботи та досвіду роботи з клієнтами», — сказав Джіту Патель, виконавчий віце-президент і генеральний директор з безпеки та спільної роботи, Cisco.
Інновації Webex охоплюють три категорії, створені на основі платформи Webex, в якій реалізовано сотні функцій штучного інтелекту та машинного навчання, вже вбудованих у продукти Cisco.