Cisco надає партнерам-постачальникам послуг нову пропозицію керованих послуг для Webex

Cisco запустила новий Webex Wholesale Route-to-Market (RTM) для партнерів-постачальників послуг, щоб задовольнити зростаючі потреби малого та середнього бізнесу.

Нова модель продажу включає єдину комерційну угоду з кожним партнером і платформу самообслуговування для постачальників послуг для надання керованих послуг для Webex, а також масштабованість і гнучкість для створення власних спільних пропозицій.

Оптова партнерська програма передбачає виставлення рахунків на основі споживання з фіксованою, передбачуваною ціною для кожного користувача/місяця пакету та надає постачальникам послуг кілька варіантів виставлення рахунків.

«Коли постачальники послуг більш повно володіють клієнтським шляхом, це збільшує контроль над розробкою рішення, наданням, виставленням рахунків і підтримкою. Це означає покращення взаємодії з клієнтами та підвищення швидкості ринку. Ця нова оптова модель зробить саме це для Cisco та її партнерів», — сказала Елка Попова, віце-президент відділу досліджень підключеної роботи, ICT, Frost & Sullivan. «Цей підхід також дає змогу провайдерам пропонувати малим і середнім підприємствам більш повне рішення шляхом інтеграції телекомунікаційних послуг, таких як зв’язок, безпека та мобільність, із пакетом хмарних послуг Cisco Webex для співпраці та пристроями Cisco».